Tips för nya medlemmar / Hur kommer jag igång?

Allmän diskussion och en plats för allt som inte passar i något annat forum
Användarvisningsbild
Mikael
Moderator
Moderator
Kontakt:

Tips för nya medlemmar / Hur kommer jag igång?

Inläggav Mikael » 2014-06-03 23:14:33, tisdag

Välkommen till vårt modeforum :!:

Läs hela inlägget för bästa resultat, det tar en stund men det är viktigt att du har läst denna tråd minst en gång så du får maximalt med hjälp från början och en bra start. Trevligt att du har valt att bli medlem i vårt underbara modeforum, jag hoppas att du kommer att trivas i forumet.

Det första du bör göra är:

• Uppdatera din profil med så mycket information som möjligt för det uppskattas av alla medlemmar. Lättast är att gå här och se vad andra har skrivit om sig själv för att få Idéer.
  • En profilbild på sig själv är både kul och trevligt, så andra kan se vem de pratar med. Hur man gör det hittar du här.
  • Lätt att missa är att använda sig av Visa obesvarade inläggVisa olästa inläggVisa nya inläggVisa aktiva trådar länkarna som finns på startsidan. Länkarna är viktiga för att kunna navigera i modeforumet. Man missar lätt det.
  • Gör några roliga inlägg. Om du inte kan komma på något att skriva, svara då gärna istället på någon annans inlägg ;) Något som är lätt och bra som första inlägg är att skriva lite om sig själv. Detta kan du göra här
  • Missa inte att du kan få PM (personligt medelande), kolla din inbox. Du hittar länken i topmenyn i parentesen, brevid kontrollpanel länken.

Det andra du bör veta om är:

• Bli mer aktiv genom att läsa och skriva i forumet via en mobilapp: Mobilappen
  • Här kan man hitta forum hjälp, detta kan vara bra att kolla när man är ny medlem.
  • Lite regler som kan vara bra att hålla sig till för att alla ska känna sig hemma i modeforumet.
  • Läs allt om hur forumet funkar under frågor och svar.
  • Vill du ha snabb hjälp så kan du kan lägga till mig som vän via facebook: Mikael Jenkler.

Hjälp oss bli större för att vi alla ska kunna lära känna nya spännande personer:

• Vi på modeforumet behöver synas mera för att få nya medlemmar. Det finns både facebook like och google+ knapp på höger sida av sidan.
  • För att vi ska ha möjlighet att växa så behöver vi alla hjälpas åt och din hjälp uppskattas enormt. Titta gärna in denna sida för att hjälpa till att sprida rycktet om modekampanj. Du har även chans att få ligga med i våran topp 10 lista på bloggar / hemsidor om du gör detta.
  • Bli extra unik och skaffa en Modekampanj blogg. Observera att du EJ behöver skriva om något eller flytta din blogg.
  • Använd Modekampanj banners för att hjälpa oss att bli större.
  • Om du känner att du verkligen vill göra skillnad så kan du donera och sponsra oss.

Till sist vill jag bara säga TACK för att du valt att bli medlem här och hoppas att detta kommer bli givande för dig. Om du har några frågor (Finns inga dumma frågor) så är det bara att skicka ett PM till mig eller någon av de andra moderatorerna.

Senast uppknuffad av Mikael 2014-06-03 23:14:33, tisdag.
Jenkler - Din IT-konsult
Behöver du hjälp med teknik och IT? Kolla här: Jenkler
Visste du att vi har ett spelcommunity också? Kolla här: Freegame
/Mikael

• RELATERADE TRÅDAR
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget

Återgå till "Allmänt"