Kom och ät i Mars 2014

Här diskuterar vi om våra Modekampanj events som vi har eller kommer att uppleva tillsammans.
Användarvisningsbild
Mikael
Moderator
Moderator
Kontakt:

Kom och ät i Mars 2014

Inläggav Mikael » 2013-12-23 00:28:45, måndag

Whats up vänner :!:

Det känns lite lustigt att bestämma 3 modekampanjkvällar i förväg men på detta sätt så har folk tid på sig att planera bättre. Tanken var den att när vi varit på Januari eventet så fixar vi den för april. Som jag sagt innan så är det bara att säga till ifall ni har önskemål på saker vi ska göra. Här kommer en till mysig middag på en fin restaurang. Bjud gärna in vänner så vi blir ett ännu större gäng :D

Bild

Restaurang Farang i Stockholm ägs av köksmästarna Kim Öhman, Tomi Björck och Matti Wikberg. Tomi och Matti öppnade Restaurang Farang i Helsingfors år 2009. Restaurangkonceptet var resultatet av fem års målmedveten planering och gediget arbete i sydostasiatiska topprestauranger. Kim Öhman, som arbetat på stjärnkrogar runt om i världen, är Farang Stockholms köksmästare.

Målet med maten är att tillreda rätter med autentiska asiatiska smaker som skapas av bästa råvaror, professionell kompetens och moderna matlagningstekniker. Genom att kombinera den unika mat- och dryckupplevelsen med en varm och välfungerande service vill vi på Farang bjuda våra gäster på oförglömliga, inspirerande och avkopplande möten människor och mat emellan.

Var:
- Farang - Tulegatan 7, 113 53 Stockholm
- 08-673 74 00
- http://www.farang.se

När:
- 2014-03-22 klockan 20:15

Vad:
- Middag på restaurang

OSA så fort som möjligt men absolut senast 2014-03-17 för att vi ska slippa problem med bokningen

Vänligen meddela att du vill vara med via mail, sms eller telefon. Det går även bra att göra ett inlägg i denna tråd för frågor eller säga att du vill vara med.

Om du inte förstår vad du ska göra så läs detta: Modekampanjs olika event :!:

Jag kan inte trycka på det för många gånger. Skriv gärna ett inlägg om vad ni tycker om våra event så att vi har en chans att växa. Det är viktigt att vi alla hjälper till för att få så trevliga event som möjligt.

Tack :shock:
Jenkler - Din IT-konsult
Behöver du hjälp med teknik och IT? Kolla här: Jenkler
Visste du att vi har ett spelcommunity också? Kolla här: Freegame
/Mikael

Användarvisningsbild
Mikael
Moderator
Moderator
Kontakt:

Re: Kom och ät i Mars 2014

Inläggav Mikael » 2014-03-23 15:43:59, söndag

Tjena vänner :!:

Här kommer lite bilder från vårt lilla Kom och ät event som vi hade igår. Detta var sista återkommande eventet för Modekampanj. För att hänga med ut och äta varje månad kolla in Freegame Kom och ät eventen som vi migrerar till. Första eventet kommer i April månad, stay tuned :!:

Bild

Ja, vad ska man säga om Farang. Jag kan börja med att säga att detta ställe inte var någon favorit alls för min del men lokalerna var rätt softa plus att vi lyckdes få ett runt bord vilken var önskvärt. Personligen så gillar jag personal som är lite mer glada och positiva, inget bra intryck alls. Maten var helt ok men inget speciellt för den prislappen känns det lite skumt. Inte för att det spelar någon större roll men jag tycker även att man inte tar betalt för vatten i Sverige. Lite snålt må jag säga av Farang. Musiken i lokalen var bra.

Jag skulle titta på våra tidigre event för att hitta bättre restauranger :lol:

Hoppas ni hänger med på våra nya Freegame event framöver, vi ses :shock:
Jenkler - Din IT-konsult
/Mikael

Användarvisningsbild
StylingAnna
Teacher
Teacher
Kontakt:

Inläggav StylingAnna » 2014-03-26 17:21:48, onsdag

Maten ser sådär ut om jag ska vara ärlig :?

Användarvisningsbild
Mikael
Moderator
Moderator
Kontakt:

Inläggav Mikael » 2014-03-26 17:29:27, onsdag

Mjo, var ingen höjdare alls :lol: Jag skulle inte rekommendera någon att besöka Farang. Dock så var ju sällskapet trevligt :shock:
Jenkler - Din IT-konsult
/Mikael

• RELATERADE TRÅDAR
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget

Återgå till "Modekampanj"