Trogna medlemmar!

Något som saknas eller som är onödigt. Gör ett inlägg här
Användarvisningsbild
Mikael
Moderator
Moderator
Kontakt:

Trogna medlemmar!

Inläggav Mikael » 2012-10-18 11:28:23, torsdag

Hej, detta är en strålande dag för vårt mode community!

Bild

Först av allt vill jag tala om hur glad jag är att så många har valt att bli medlem och stödjer vårt modeforum. Det är verkligen kul att se hur det växer sakta men säkert som ett litet barn. Jag går nu stolt ut med att 1000 inlägg dagen nu äntligen är här. Ni ska alla känna er stolta för den insats ni har gjort för det är tack vare er som detta community växer och blir bättre och bättre.

Inte nog med att jag tänkte tacka er alla utan vi har också fått lite nya saker:

• Jag tyckte att det var något som saknades och har fått frågan flera gånger om en ambassadör post här på forumet. Men i min mening är vi alla lika värda och de som orkar göra mer får ändå sin plats i rampljuset för ett underbart arbete. Jag har iallafall löst problemet genom att alla kan koppla sin blogg till ett modekampanj namn. Skulle du ha du en blogg som är minblogg.blogg.se så kan du få minblogg.modekampanj.com utan att det påverkar dina gamla inlägg eller att du måste byta blogg portal. På detta sätt så hjälper ni vårt community och vi hjälper er att synas mer eftersom ni har ett personligt nätverk bakom er. Självklart så bör man göra minst 1 inlägg på sin blogg i månaden och vara mode intresserad. Mode intresserad är nog alla här :lol:

Här kan du läsa mer om hur du gör, tveka inte att ställa frågor. Det finns inget som heter dumma frågor: Modekampanj namn

• Jag har fixat modekampanj bloggen till modeforumet och tanken med den är att det ska komma lite nyheter där precis som det gör i vår facebook grupp.

• Vi har fått ut vårt budskap och jag tackar alla som har hjälp till extra mycket. Vi har även vår tacksida som de flesta vet om, där man får stå i rampljuset ifall man har hjälpt till lite extra. Här finns alla vänliga personer med: Sprid ryktet ;)

• För er som inte vet så finns det en engelsk variant av vårt modeforum för att ytligare öka vår synlighet. Men i dagsläge så har jag 100% fokus på den svenska delen och det finns så sjukt mycket att göra så det finns ingen tid kvar. Men detta kommer att bli större i framtiden förhoppnings. Det är alltid bra att vara lite internationell av sig.

Till sist vill jag bara säga att det är skönt att ha ett ställe där vi alla kan träffas och diskutera det som är i våra tankar. Det viktigaste här är att alla är välkomna och det finns ingen som vi stöter bort endast harmoni. Så vad säger ni medlemmar, om ni fortfarande är här nere i texten och läser då kanske det finns någon energi kvar till att göra eller svara på något skojigt inlägg i vårt modeforum ;D

Nu tar vi Modeforumet till nästa level och jag hoppas att ni alla är med mig!

XOXO / Modemannen!
Jenkler - Din IT-konsult
Behöver du hjälp med teknik och IT? Kolla här: Jenkler
Visste du att vi har ett spelcommunity också? Kolla här: Freegame
/Mikael

Användarvisningsbild
Mikael
Moderator
Moderator
Kontakt:

Re: Trogna medlemmar!

Inläggav Mikael » 2013-03-02 12:35:54, lördag

Yeay, vi börjar närma oss 2000 gränsen. Synd bara att års målet är på 10 gånger så mycket :lol:
Jenkler - Din IT-konsult
/Mikael

Användarvisningsbild
Mikael
Moderator
Moderator
Kontakt:

Inläggav Mikael » 2013-12-04 16:49:15, onsdag

Ja, vad ska man säga. Vi kommer ju inte nå 20 000 inlägg detta år som var vårt mål :(

Det är lätt att vara optimist men vi är nu snart vid 5000 inlägg och det är inte illa. 1/4 del av vårt mål för i år. Nästa års mål kommer helt klart bli bättre uppskattade.

Kom igen nu modekampanjare, nu kör vi in i 2014 med superfart :lol:
Jenkler - Din IT-konsult
/Mikael

Användarvisningsbild
Mikael
Moderator
Moderator
Kontakt:

Inläggav Mikael » 2013-12-06 21:08:58, fredag

Yeah, idag den 2013-12-06 slog vi nästa wall. Nu är vi över 5000 inlägg mina vänner. Detta är superkul :!:

Wooohooo :D
Jenkler - Din IT-konsult
/Mikael

Återgå till "Kommentarer"