Nånting nytt!

Presentera dig själv och låt oss hälsa dig välkommen till modeforumet
Användarvisningsbild
emmawelinder
Beginner
Beginner
Kontakt:

Nånting nytt!

Inläggav emmawelinder » 2014-08-08 18:05:13, fredag

Hej på er!
Innan jag börjar presentera mig själv vill jag börja med att säga hur kul det är att vara en del av Mode kampanj, detta är en sida som är helt ny för mig och jag har redan spanat runt lite och hittat massor av intressanta grejer och bloggar! :D

Men nu kanske jag ska ta och presentera mig själv jag heter Emma Welinder, kommer från ett litet samhälle vid namn Bengtsfors. Jag är 19 år och tog studenten nu i juni efter att ha läst ekonomi och jobbar nu mera som servitris på en herrgård. Jobbet tar upp en väldig stor del av mitt liv men när jag inte jobbar älskar jag att få hålla på med allt som har med mode att göra, jag driver bloggen http://www.emmawelinder.devote.se sedan 2009 och ta gärna en titt och kommentera vad ni tycker! :)
- Emma Welinder

Användarvisningsbild
StylingAnna
Teacher
Teacher
Kontakt:

Re: Nånting nytt!

Inläggav StylingAnna » 2014-08-12 15:00:19, tisdag

Välkommen Emma! Din blogg är superfin! Titta gärna runt i forumet, svara på inlägg eller skapa nya med funderingar/frågor inom mode/skönhet.

Användarvisningsbild
Mikael
Moderator
Moderator
Kontakt:

Re: Nånting nytt!

Inläggav Mikael » 2014-08-23 12:13:35, lördag

Välkommen Emma!

Kul att du tycker om oss, vi har några planer nu för framtiden att folk ska bli ansvariga för olika delar i forumet så om du är aktiv och tycker mode är kul så kanske detta kan vara något för dig. Hör med Anna om du är sugen på detta.

Kul att ha dig med + behöver du hjälp så är det mig du kan fråga :D
Jenkler - Din IT-konsult
Behöver du hjälp med teknik och IT? Kolla här: Jenkler
Visste du att vi har ett spelcommunity också? Kolla här: Freegame
/Mikael

Återgå till "Välkommen"